We Belong To No One - Devics

与有情人做快乐事

莫问是缘还是劫


歌词:

I'm not that day to go

我并不急于那一天的到来

we belong the nedoll

我不属于任何人

and to long day

在漫长的时光里

we belong to no one

我不属于任何人

and you know you gonna need it

你清楚地知道你将需要

wait excuse word gotta leave

等一个借口离开

I marry even night

我若想要归属,黑夜也挡不住

and the world around drive

然后环游世界

and it's not fun on my side

我的生活毫无乐趣

wonder why how I know

别问我为什么这么认为

and you know you gonna need it

你清楚地知道你将需要

takes too long gotta leave

漫长的时间来离开

you could try hard to sleep

你拼命想要入睡

but no there's no desiven

但睡不着,因为没有你想要的分贝

you could try hard to be some one who believe

你可以拼命让自己成为一个可以信赖的人


I marry even night

我若想要归属,黑夜也挡不住

and the world around drive

我将尽力融入那个新的世界

can you see the walls for mine (walls for mine) so

你看见挡住我的墙了吗,所以

I marry even night

我若想要归属,黑夜也挡不住

and the world around drive

我将环游世界

can you smile often on by side

你能否在我身边微笑

wonder how I know

奇怪我是怎么知道


I marry even night

我若想要归属,黑夜也挡不住

and the world around drive

我将环游世界

can you see the walls for mine (walls for mine)

你看见挡住我的墙了吗


I'm not that day to go

我并不急于那一天的到来

we belong to no one

我们不属于任何人



©Black S | Powered by LOFTER